دل نوشته های من

ღ★ミغم انگیز و عاشقانه ミ★ღ

دل نوشته های من

ღ★ミغم انگیز و عاشقانه ミ★ღ

عشقم

عشقم به آغوشم بکش امشب که خیلی می ترســـــــم امشب که با زخمای خیس شبو به صبح نمی رسم عشقم بــه آغـــوشـــم بکش شاید هنوز دیر نشــــــده شایِِــد هنوز دستــای تو از بوسه هام سیـر نشــــده زخمای بارون خوردمــو تو گریه هات پنهان بکـــن خدا اگه دوستم نداشـــــت تـــو لااقل جبـــران بکـــــن به پای تو جنـــگیــــدم و مغلـــــوب این دنـــیا شــــــدم ببخشش که آخرش برات شبیـــــــه مرده ها شـــــــــدم بذار نـــــگاهـــت بکنـــــم بهشـــــــت من حــالا تویی همراه من جای خدا این یه شب و تنــــها تــــویی عشقم به آغوشـــــم بکش مرگ داره سایه مـــی کنه انگار از ایــــــن که زنـــــده ام خدام گلایه مــــــی کنه حالام که قامتـــــــه ی من به شونت تکیه مـــــــــی کنه انگار که تقدریم واســــه بی کسیم گریه مـــــــی کنه عشقـــــم به آغوشم بکش این لحظه های آخرهــــه انگار دیگه خدام مــــی خواد عاشقــــت از دنیا بــــــره عشـــــقم به آغوشم بکش کابوس پلکامـــــــو ببنــــد اگه مـــــی خوای برم بهشــت این لحظه ی آخر بخنــد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد