دل نوشته های من

ღ★ミغم انگیز و عاشقانه ミ★ღ

دل نوشته های من

ღ★ミغم انگیز و عاشقانه ミ★ღ

به التماس نجیبم بخند حرفی نیست شکسته پای شکیبم بخند حرفی نیست
در امتداد جنونم بیا و رو در رو به خنده های عجیبم بخند حرفی نیست
از آخرین نفس کوچه هم پرم دادند به این غروب غریبم بخند حرفی نیست
طلسم اشک مرا با فریب دزدیدند تو هم برای فریبم بخند حرفی نیست
من از عبور نگاهی شکسته ام، آری شکستن است نصیبم بخند حرفی نیست
به حال من ، پری دل گرفته هم خندید تو هم بخند حبیبم ، بخند حرفی نیست

دوست دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
amir khaaaan یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:23 http://www.modelebas.mihanblog.com

سلام
امیدوارم حالت خوب باشه.

به من هم یه سری بزن.پشیمون نمیشی!

منتظرتم.

www.modelebas.mihanblog.com

اتنا دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:05 http://www.akpersian2009.blogfa.com

سلام گلم خوبی؟؟
ممنون که اومدی وبت خیلی قشنگه اگه خواستی منو با اسم خانوم خانوما بلینک بعد بهم بگو که با چه اسمی لینکت کنم.
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد